Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers que ens permeten millorar l'experiència de navegació i realitzar tasques d'anàlisis que ens ajuden a millorar el servei. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Per saber quines cookies utilitzem, llegeix la nostra informació sobre cookies.

Xerrada Online per a famílies: Alba Muñoz.

Dimecres 29 d'abril, 18h.

Dins de la programació del Càpsula Online tindrem l'oportunitat de gaudir de la xerrada que s'havia de realitzar el dijous del Càpsula a la tarda, adreçada a famílies a càrrec d'Alba Muñoz (Fem Pedagogia) que té coma títol "Com podem ajudar a escollir als nostres fills/es?". Serà per vídeoconferència. Si us hi voleu inscriure, cliqueu al següent enllaç:

 

INSCRIPCIONS XERRADA

Intaboo

Intaboo és un projecte educatiu pel jovent, famílies i professionals de la comarca d’Osona.

La seva creació és fruit de la detecció de necessitats específiques a través dels tallers realitzats als diferents instituts, punts joves i ajuntaments de la comarca per part de l’Oficina Jove d’Osona i l’Oficina VicDones-SIAD Osona els últims anys.

El projecte neix amb dues línies de treball:

  • Propostes educatives (formacions)
  • Atenció directa (presencial i virtual)

Les dues línies de treball estan interrelacionades amb l’objectiu de tenir impacte sobre el jovent, l’alumnat, el professorat, les famílies i els i les professionals.

Contacte: 683 16 12 20/ 625 24 53 32

gboverv@cssosona.cat

intaboo.mobi

Eines per buscar feina

EL CURRÍCULUM

El currículum és el primer contacte amb l’empresa i aquest és la primera oportunitat de comprovar si una persona té un perfil adequat o no per a un lloc de treball. És, doncs, l’eina publicitària de qui busca feina, per tant, ha de destacar tot allò que hi ha de positiu i valuós en la seva experiència i formació.

Per a elaborar-lo, primer de tot cal reunir tota la informació referent a la formació i experiència laboral de la persona, fent una tria de la més rellevant per al lloc de feina a què s’està optant, de manera que es pugui destacar al currículum les dades que més s’ajustin al perfil demandat.

Quin tipus de currículum serà més convenient presentar?

Cronològic: les dades formatives i d’experiència laboral s’ordenen cronològicament (normalment, de més recents a més antigues).

-  Funcional: la disposició de les dades de l’experiència professional s’organitza per àrees temàtiques, és a dir, agrupant diferents tipus de feina (per exemple, feines administratives, a l’hosteleria, de monitoratge, etc.). Resulta adequat quan es té experiència variada i dispersa en el temps i interessa ressaltar especialment la d’un dels àmbits (la que té a veure amb la feina a la qual s’està optant en l’ocasió en què s’envia el currículum).

Currículum europeu: és el model de currículum estandarditzat que s’utilitza quan es vol anar a treballar en algun país europeu. Podeu trobar-ne un model a http://europass.cedefop.europa.eu/

LA CARTA DE PRESENTACIÓ

Precedeix al currículum i s’hi adjunta. El seu objectiu principal és despertar una expectativa positiva sobre el currículum, a més de manifestar explícitament l’interès de col·laborar amb l’empresa i d’obtenir una entrevista personal per acabar de completar les dades reflectides al currículum.

La carta de presentació és l’oportunitat d’expressar i mostrar aspectes més personals del candidat, d’anar més enllà de les dades formatives i professionals. La carta pot transmetre actituds i motivacions tant a través de què es diu com de la manera com es diu i pot aconseguir que el responsable de la selecció es predisposi a llegir el currículum amb un interès especial (o tot el contrari!).

El contingut de la carta pot variar en funció de si s’envia com a resposta a un anunci o per iniciativa pròpia (autocandidatura). Aquesta s’utilitza quan s’envia per iniciativa pròpia el currículum a una empresa perquè el tinguin en compte, per si sorgeix una vacant o per si creen un nou lloc de treball.

Consells útils:

  • Procureu aconseguir el màxim d’informació sobre l’empresa i les seves necessitats.
  • Compareu les necessitats de l’empresa amb les vostres capacitats i poseu de relleu aquelles que quadrin, tot descant allò que podeu oferir-li ateses les característiques i necessitats de l’empresa.

Trobeu i exposeu el/s motiu/s pels quals teniu interès en col·laborar amb l’empresa en qüestió.

Canals de recerca de feina

Existeixen diferents canals a través dels quals buscar feina, quantes més vies de recerca coneguis, més oportunitats tindràs!

  • XARXA PERSONAL

La xarxa personal d’una persona està composada per la família, els amics, els companys i excompanys de formació, els companys i excompanys de feina, els (ex)professors i (ex)caps, els veïns, etc. És important aprofitar els contactes que tinguis, informar-los que estàs cercant  feina i anar ampliant gradualment la xarxa personal, establint contactes amb persones de l’àmbit  on busquis feina, atès que aquesta és una via molt important d’inserció per als joves. 

Moltes empreses recorren als seus pròpis contactes com a primera opció alhora de cobrir un lloc de feina. 

  • SERVEI D’OCUPACIÓ DE CATALUNYA (SOC)

És important anar al SOC per inscriure't com a demandant d'ocupació. Aquesta oficina disposa d’ofertes de feina del sector privat. Les ofertes estan disponibles a totes les OTG i a la pàgina web del servei www.oficinatreball.net, entrant a l’apartat Feina Activa.

L'oficina de referència per a totes les persones de la comarca d'Osona està ubicada a Vic al Carrer Ramon Sala i Saçala i l'horari d'atenció al públic (sense cita prèvia) és de dilluns a divendres de 8:30h a 14:00h.

  • SERVEIS LOCALS D’OCUPACIÓ

Molts ajuntaments disposen d’un departament d’ocupació que sovint també inclou serveis d'orientació laboral i borsa de treball - Xarxa Xaloc . L’avantatge de les borses de treball dels serveis municipals és que acostumen a tenir ofertes de feina del municipi mateix o properes a aquest. Per accedir-hi cal registrar-se presencialment al Servei Local d'Ocupació més proper. Un cop registrat, pots inscriure't a les ofertes disponibles d'es d'aquesta web. Xarxa Xaloc

Consulta el departament d’ocupació del teu territori:

Descobreix l'oferta formativa a Osona

Descobreix tots els centres que ofereixen eduació post-obligatoria. 

Bus Nit

Bus Nit Carnaval de Torelló

El BusNit és un servei de transport públic organitzat pel Servei de Joventut del Consell Comarcal d’Osona i Torelló Jove de l’Ajuntament de Torelló. L’objectiu d’aquest servei és facilitar els desplaçaments dels joves en esdeveniments destacats, com per exemple el Carnaval de Torelló.

El projecte s’inclou en la campanya “Per Carnaval, tot s’hi val? Passa-t’ho bé sense passar-te”, que vol servir per donar recomanacions a tots els joves per gaudir d’una nit sense ensurts.

En aquesta campanya, en la qual també hi participen les entitats organitzadores del Carnaval, es donen consells relacionats amb temes d’alcohol i drogues o del comportament a seguir durant el carnaval. Aquest material està adaptat per a joves, famílies, entitats i centres educatius.

Programa Pasa

Aquí trobaràs tot el què fem en matèria de salut comunitària. Amb què et podem orientar, informar o ajudar en drogues, tallers, campanyes de salut...

Què és el PASA?

És un programa alternatiu a la sanció administrativa en tinença i consum d’estupefaents per part de menors d’edat.

A qui va dirigit?

Va dirigit a noies i nois majors de 14 anys i menors de 18 no reincidents, és a dir, que sigui la primera vegada que se’ls ofereix la possibilitat d’adherir-se aquest programa.

Com funciona?

El/la menor o la família s’han de posar en contacte amb el tècnic referent del projecte abans de 15 dies d’haver estat sancionat (si no és així es perd la possibilitat d’adherir-se a les mesures educatives i, per tant, la sanció administrativa segueix el procés ordinari).  

Per més informació cal adreçar-vos a:

Consell Comarcal d’Osona i demanar per Gerard Bover i Vila (Tècnic d’Intervenció Comunitària)

De dilluns a divendres: 09.00h a 14.00h

Dimarts i dimecres 16.00h a 19.00h

Telfs: 93 883 41 14/ 683161220

 

Campanyes de prevenció

Campanyes d'oci nocturn

Treballem amb professionals i joves organitzats en la planificació de festes populars i esdeveniments d’oci nocturn per incorporar accions de prevenció i de sensibilització per minimitzar riscos en relació al consum de drogues i violències masclistes.

En general treballem en tres eixos:

  • Formació i actuacions en dispensació responsable d’alcohol, drogues i violències masclistes per a joves i professionals.
  • Accions i intervencions amb famílies
  • Accions directes en contextos d’oci nocturn

 

CÀPSULA ONLINE 2020

L'orientació acadèmica i professional, a un clic.

 
Els dies 11, 12 i 13 de març de 2020 a l’Edifici i el Recinte Firal el Sucre de Vic el Consell Comarcal d’Osona, juntament amb les regidories de joventut de la comarca, va organitzar la sisena edició de les jornades Càpsula, destinades a l’orientació acadèmica i professional, on s’esperava la presència de 1500 alumnes de 4t d’ESO, PFI i Garantia Juvenil de 27 centres educatius de la comarca

El Departament d’Educació va instar, a causa de l’alerta pel Coronavirus, a la suspensió de tota activitat educativa que es faci fora dels centres i que impliqui professorat, personal no docent o alumnat de diversos centres simultàniament. És per això que es va decidir la suspensió de les Jornades Càpsula 2020. Després d’avaluar la situació, s’ha decidit que aquesta suspensió sigui definitiva. Aquesta decisió s’ha pres davant la perspectiva a curt i mitjà termini en relació a les mesures adoptades per frenar el Covid19 i per la proximitat de les preinscripcions als centres educatius.

No obstant, i per a no deixar sense la orientació acadèmica que oferien les jornades als centenars d’alumnes afectats per la suspensió, s’ha determinat transformar el projecte i presentar el “Càpsula Online”, plataforma a on us trobeu ara mateix, a on els diferents centres educatius podran accedir a bona part dels continguts que s’haguessin pogut trobar a les jornades. 

Aquesta plataforma anirà combinada d’un acompanyament en l’assessorament acadèmic als diferents punts d’informació juvenil de la mà dels professionals de joventut de la comarca.

 

MONÒLEGS

Amb l'objectiu de mostrar, amb un toc d'humor, les trajectòries personals i el sistema educatiu català, us presentem els monòlegs representats per Godai Garcia, Anna Comet, Moha Amazian i Fortià Prat. 

Godai Garcia 

 

Anna Comet

 

Moha Amazian 

 

Fortià Prat

 

EINES D'AUTOCONEIXAMENT

Conèixer els teus interessos, capacitats, aptituds i la realitat del mercat laboral, és el primer pas per anar definint el teu projecte de vida i el teu futur professional.

Per anar construint aquest projecte personal i professional, és important que primer et coneguis a tu mateix. Et proposem un itinerari d’eines i recursos que t’ajudaran a prendre les decisions sobre les teves expectatives formatives, acadèmiques i professionals.

Es basa en diverses preguntes per detectar els teus valors, les teves competències, preferències i personalitat, amb uns resultats orientatius que poden canviar en el temps, segons els teus interessos. Fes una lectura detallada de les orientacions abans d'iniciar el qüestionari.

És important que responguis de forma reflexiva per poder obtenir uns resultats ajustats al teu perfil personal. Es recomana fer també altres qüestionaris per comparar-ne els resultats.

CONÈIXER ELS MEUS INTERESSOS: QÜESTIONARI D’AUTOCONEIXAMENT

Per a fer-ho, podeu utilitzar aquest diccionari de competències, a fi de conèixer-les millor i detectar-les entre els/les joves:

DICCIONARI PER ENTENDRE LES MEVES COMPETÈNCIES

BATXILLERAT O CICLES FORMATIUS? 

Batxillerat

El Batxillerat és una de les ètapes a escollir després de l’Educació Secundària i la seva durada és de dos cursos. Es caracteritza per a presentar diferents modalitats i, de manera flexible es poden cursar diferents vies dins de cada modalitat a fi d’oferir una formació més especialitzada per als/les alumnes. Aquests estudis tenen les següents finalitats: 

  • Impartir una formació de caràcter general que afavoreixi a la maduresa intel·lectual i personal, així com a l’augment de capacitats i competències. 
  • Preparar-te per assegurar unes bases sòlides per a estudis posteriors, tant per universitats com per formació professional.
  • Orientar-te, a fi de dibuixar les teves preferències i interessos futurs. 

 

L’ESTRUCTURA I MODALITATS DEL BATXILLERAT

 

Les assignatures del batxillerat LOMCE s'estructuren de la següent forma:

  • Matèries comunes: aquestes assignatures proporcionen una formació general a l'alumnat. Algunes són obligatòries i altres varien en funció de la modalitat de batxillerat triada.
  • Matèries de modalitat: són assignatures per poder profunditzar en la modalitat de batxillerat triada. Els centres i les administracions educatives en fixen la seva oferta.
  • Matèries específiques: en aquest tipus d'assignatures s'hi inclouen assignatures específiques, assignatures d'ampliació de continguts o altres assignatures a determinar per les administracions educatives.

Podràs obtenir el títol de batxillerat superant totes les matèries.

Després del Batxillerat cal prosseguir amb el teu itinerari formatiu i per a fer-ho, hi ha diverses opcions formatives. Al següent enllaç I DESPRÉS DEL BATXILLERAT QUÈ?  podràs explorar cada una d’aquestes opcions i conèixer-les totes per a poder prendre una decisió més fonamentada i ajustada al teu perfil. És important conèixer altres opcions acadèmiques i formatives, doncs aquestes et permetran tenir més informació alhora de decidir i investigar diferents professions. 

 

 


Si el que vols és accedir a la universitat després del batxillerat, hauràs de superar una prova específica d'accés.

 

Cicles Formatius

El principal objectiu dels cicles formatius de grau mitjà és que assoleixis una correcta utilització dels instruments i les tècniques d'una professió determinada.

Per a poder accedir a aquests estudis, cal que compleixis una de les següents condicions:

  • Haver superat l'ESO o equivalent.
  • En cas de no disposar del Graduat en ESO:
  • Superar una prova d'accés i tenir 17 anys o complir-los el mateix any en què es realitza la prova o,
    • Superar un curs d'accés específic per a l'accés a cicles formatius de grau mitjà i tenir 17 anys o complir-los l'any en què es fa la matrícula al curs.

       

És important conèixer LES CARACTERÍSTIQUES DELS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ alhora de decidir per un itinerari formatiu, doncs conèixer-los et permetrà escollir la formació més adaptada a tu i als teus interessos. 

 Osona Territori FP

A través d’un treball cooperatiu entre el Grup de Centres de Formació Professional i el Departament d’Educació, s’ha elaborat un TRÍPTIC INFORMATIU amb tota l’oferta de formació professional que hi ha a la comarca per al curs vinent 2019-2020. 

Vocacions industrials

Les vocacions industrials es poden descriure com l'ofici o agrupació de diferents ocupacions que tenen en comú una o vàries àrees de coneixement i camps d’interès dintre d’un sector d’activitat econòmica concret. Com veuries dedicar-te a una professió en què combines els idiomes, la capacitat d’organització i les competències digitals?


Si estàs interesat/da sobre les principals funcions sobre LES VOCACIONS INDUSTRIALS, no dubtis a informar-te més.

 

 

Challenge Indústria 

La Juliana Canet i altres influencers van provar-ho, descobreix com els hi va anar, AQUÍ.

RECURSOS PER A CENTRES EDUCATIUS I PROFESSIONALS

L’orientació Educativa serveix de guia per el treball professional i d’equip de professorat al servei de l’èxit escolar de l’alumne, a fi de garantir l’assoliment de les competències bàsiques des de l’acompanyament personalitzat de l’alumne al llarg de l’escolarització en els diferents ensenyaments. 

Aquesta tasca inclou diferents aspectes a tenir en compte: 

  • La integració de la funció orientadora en el procés d'aprenentatge de l'alumna i alumne
  • El reconeixement de la diversitat i la singularitat de l'alumnat
  • L'acció de la docència i de la tutoria exercides en conjunt i de forma complementària
  • La coordinació d'equips (interns i externs al centre) basada en la transferència dels aprenentatges de l'alumnat
  • Un perfil de professorat amb formació específica de l'àrea i global de l'ensenyament
  • Un perfil de professorat amb formació específica de l'àrea i global de l'ensenyament

 

Per a fer-ho podeu utilitzar com a recurs aquesta PROPOSTA DE TREBALL AL CENTRE EDUCATIU a fi d’abordar aquesta mirada orientadora en l’acció educativa a partir d’uns processos professionals de formació interna. A continuació es presenta un enllaç amb recursos formatius

Seguint el MODEL COMPETENCIAL ORIENTADOR elaborat des del Departament d’Ensenyament el curs 2011-2012, s’aborden els principis pedagògics i les dinàmiques organitzatives i de relació d’un centre orientades a afavorir l’exit de l’alumne pel que fa a la seva autonomia i desenvolupament del seu projecte de vida. 

L’adolescència és un procés de canvis i evolució, un període ple d’oportunitats i riscos. Com a professionals és important que estiguem a prop d’aquests canvis i dotem als/les adolescents d’eines per ajudar a identificar les pròpies competències, detectant quines es poden millorar i de quina manera es pot fer.  A continuació es presenta un MANUAL D’EINES PER A AJUDAR A IDENTIFICAR LES COMPETÈCIES DELS/LES ALUMNES a través de l’acompanyament professional.  

RECURSOS PER A FAMÍLIES

L’orientació educativa és un procés que necessita coresponsabilitat entre família i escola. Des de casa és important tenir coneixement de com és vostre fill o filla i poder-lo acompanyar en la tria de futurs ensenyaments, a fi d’acompanyar-lo en el procés de construcció del seu projecte de vida. Com a pares i mares, és important dedicar temps a valorar els diferents factors que cal tenir en compte per a la construcció de l’itinerari formatiu del vostre fill/a. 

En aquest acompanyament són diversos els aspectes a tenir en compte:

  •         les seves habilitats i interessos;
  •         les seves capacitats;
  •         el seu rendiment acadèmic;
  •         els diferents ensenyaments i les característiques d’aquests;
  •         les vies d’accés als ensenyaments.

Les eines d’autoconeixement són essencials per a reconèixer aquests aspectes i fent un acompanyament vostres fills/es els podeu ajudar a interpretar millor els resultats obtinguts i extreure’n conclusions més útils. És important afavorir el diàleg amb els vostres fills/es i escolar-ne la seva opinió, doncs el vostre punt de vista ha de ser complementari, però no decisiu ni autoritari. Han de ser ells/es mateixos/es els que prenguin la dedició i cal que se’n responsabilitzin, doncs al final aprendre a decidir és un procés maduratiu pel qual han de passar. 

En el següent enllaç trobareu EINES D’AUTOCONEIXAMENT que poden utilitzar els vostres fills/es amb el vostre acompanyament. 

Acompanyament escolar des de casa 

Si voleu profunditzar sobre l’acompanyament escolar des de casa, en el proper enllaç es presenta una PROPOSTA DIDÀCTICA D’ACOMPANTAMENT per a famílies sobre com promoure a casa l’acompanyament escolar dels fills. Presenta diferent material dividit en diverses sessions amb els següents objectius: 

 

  1. Sensibilitzar les famílies sobre la importància d'implicar-se en el procés escolar dels fills perquè puguin assolir l'èxit escolar.
  2. Orientar i assessorar les famílies sobre com fer l'acompanyament escolar a casa.
  3. Possibilitar l'intercanvi d'experiències i l'aprenentatge entre iguals.

XERRADA: COM PODEM AJUDAR ALS NOSTRES FILLS I FILLES? (Alba Muñoz, Fem Pedagogia) 

 


EL TREBALL DEL FUTUR JA ÉS AQUÍ 

 

Raid dels Ausetans

 Què és el Raid?

El Raid dels Ausetans és una iniciativa que va néixer l’any 2006 com a projecte mancomunat entre diferents ajuntaments de la comarca d’Osona. El Raid consisteix en un conjunt d’activitats destinades a joves d’edats compreses entre els 13 i els 17 anys. Les activitats promouen diversos valors com la cohesió social, la integració, el respecte a les persones, al medi i als col·lectius que l’habiten. Aquests i molts d’altres valors es transmeten mitjançant un gran conjunt d’activitats: socials, esportives, d’aventura, culturals, d’oci… que es desenvolupen seguint un format de raid per puntuacions, com un torneig. Durant el torneig es van classificant els  equips, que passaran primer a la fase local i després a la final comarcal.

 

Què intentem?

Aquesta experiència aportarà als/a les participants l’oportunitat de descobrir, conèixer i sentir diferents realitats, i cercar un apropament a noves persones, nous llocs, diferents cultures i tenir contacte amb les normes, la seguretat i l’ecologia. 

Som molt conscients del moment social en què ens trobem i de la realitat que tenim. Per aquest motiu sabem que el Raid dels Ausetans no influenciarà directament sobre el funcionament del col·lectiu de joves. El que es pretén és donar-los l’oportunitat per desenvolupar-se lliurement en l’entorn, en la seva realitat però amb diferent punt de mira, per així aprendre dins d’aquest context a portar el millor de cada persona.

El Consell Comarcal d’Osona, i l’empresa Anigami Experiències presentem conjuntament aquesta proposta als municipis de la comarca, amb la finalitat d’oferir al jovent osonenc la possibilitat de participar en aquesta nova edició del Raid dels Ausetans 2018. Tots els municipis interessats en la proposta, passaran a ser automàticament part de l’equip motor, i podran aportar així les millores que creguin necessàries per tal de dissenyar les activitats i adaptar-les a les seves realitats.

 

Qui hi pot participar?

Joves de la comarca d’Osona d’entre 13 i 17 anys. Sense cap tipus de discriminació física, de gènere o procedència, sempre agrupats per equips formats entre 4 i 6 participants (essent 5 persones el nombre idoni).

Inscripcions

Per poder participar-hi caldrà formar un equip i inscriure’s per la intranet www.osonajove.cat adreçant-se al punt Jove i/o ajuntament.

 

Dates d’inscripcions

Inici a partir del dia 1 de febrer de 2019.

Finalització

  • Ho estableix cada municipi d’acord amb el calendari de les fases locals, 8/12 dies abans del torneig local.

 

Dates d’inici d’activitats

El calendari de les fases locals s’organitzarà en funció de la data proposada per cada municipi.
Les fases locals municipals es faran entre el dia 23 de març i el 21 d’abril del 2019.
La final comarcal s’ha programat per als dies 27 i 28 d’abril de 2019, i s’estableixen els dies 11 i 12 de maig com a reserva en cas de pluges.

 

Cost per participant

Participants menors d’edat, 6 euros

Sortides mancomunades

SORTIDES JOVES MANCOMUNADES AMB OSONA CENTRE

Des del 2014 es realitzen sortides mancomunades entre els municipis que formen part del programa de tècnics compartits del Consell Comarcal d'Osona.

Aquestes sortides s’adrecen als nois i noies d’entre 13 i 29 anys empadronats als municipis participants, i es realitzen dos cops l’any: a l’estiu es va a un parc aquàtic i a la tardor a Port Aventura.

Les sortides les organitza el Servei de Joventut del Consell Comarcal d’Osona, amb els ajuntaments de Calldetenes, Folgueroles, les Masies de Roda, Sant Julià de Vilatorta, Tavèrnoles i Vilanova de Sau (Osona Centre), i els municipis del Bisaura i Orís: Montesquiu, Sant Quirze de Besora, Santa Maria de Besora, Vidrà, Sora i Orís. Darrerament s'han incorporat els municipis del Lluçanès: Alpens, Perafita, Olost, Oristà i Sant Boi de Lluçanès.

Els ajuntaments participants es fan càrrec del monitoratge i del cost del transport, i els nois i noies assumeixen el cost de l’entrada, que sempre compta amb algun tipus de descompte.

Les inscripcions i el pagament de les entrades es poden fer en horari d’atenció al públic dels ajuntaments i també als Punts Joves.

Aquestes sortides mancomunades, que compten amb molta participació, fomenten la coneixença i cohesió entre grups de joves de diferents municipis, i possibilita oferir alternatives al temps lliure.

 

Per a més informació:

Servei de Joventut Osona centre: 679 265 278 // tc2centre@ccosona.cat

Servei de Joventut Bisaura i Orís: 660 370 813 // tc1bisaura@ccosona.cat

Servei de Joventut Lluçanès: 699 200 544 // ezoritaa@ccosona.cat

 

SORTIDA JOVE A PORTAVENTURA 2019:

El projecte de Sortida Jove de tardor a PortAventura és un projecte mancomunat que s’ofereix al Bisaura i Orís, i Osona Centre. Aquesta activitat, que es durà a terme el 9 de novembre va dirigida a joves majors de 13 anys (nascuts al 2006) per tal de que tinguin una alternativa d’oci subvencionada, en part, per els ajuntaments col·laboradors del Bisaura i Orís, i Osona Centre.

 

Es surt de les diferents poblacions al matí en autobús subvencionat per els diferents Ajuntaments i tots junts anem fins PortAventura (parc d’atraccions entre Salou i Vilaseca, Tarragona - https://www.portaventuraworld.com/ ) a passar el dia. Tornem també en autobús sortint de Vilaseca a les 19.00 hores i arribant, doncs, a cada població entre les 21.00 i les 21.30 hores.

 

El parc disposa de més d’una trentena d’atraccions, espectacles en viu, restaurants, etc.

El parc no accepta l’entrada de menjar a les instal·lacions, si algú vol arriscar-se a poder el seu dinar, l’organització recomana portar efectiu per dinar als restaurants del parc.

 

Instruccions per a la inscripció:

Portar del 24 de setembre al 25 d’octubre (ambdós inclosos) al punt jove o Ajuntament:

  • Inscripció degudament emplenada.
  • Fotocòpia del DNI signant de l’autorització (en el cas de menors)
  • Fotocòpia de la targeta sanitària del participant
  • 29 euros per efectuar el pagament de l’entrada (menors, majors consultar preu)

 

Què cal portar el dia de la sortida:

  • Roba i calçat còmode
  • Impermeable i roba de recanvi si voleu pujar a atraccions d’aigua
  • Res que pugui sortir volant (incloses gorres)
  • Una motxilla còmode on portar totes les pertinences

 

* Els monitors i organització no es fa responsable del objectes personals (telèfons mòbils, carteres, ulleres...) dels menors, essent el seu ús i vetlla responsabilitat dels joves.

 

Dades de contacte de l’organització:

  • Ivette (tècnica de joventut d’Osona Centre) 679.265.278
  • Tania (tècnica de joventut del Bisaura i Orís) 660.370.813
  • Sergio (tècnic de joventut de Prats de Lluçanès) 659.726.555